20 feb. 2012

proiectul mountauk sirusienii

   Siriusienii


Apartamentul din Holon a devenit sediul meu permanent, din care faceam excursii frecvente prin regiune, care dureau uneori mai multe zile. Una din aventurile care au urmat s-a petrecut pe când ma aflam în desertul Negev, în sudul Israelului. Tocmai trecusem de zona interzisa din jurul orasului Dimona, o localitate în care se afla o uzina nucleara secreta. Locul era pazit de Falasha, Evreii Negri din Etiopia, care pretind ca sunt descenden ii regelui Solomon si ai reginei din Sheba. Se presupune ca regina s-a înapoiat în cele din urma în Etiopia, ducând cu ea Arca Conventului, care a si ramas în aceasta ara, unde a fost pazita cu stricte e pâna recent. Se spune ca regele Solomon a fost un mistic cu puteri remarcabile. Sfetnicii sai discutau adeseori cu el despre viitor. Legenda afirma ca regele a fost avertizat ca vor veni vremuri când Israelul va fi cucerit de dusmani, principala inta fiind chiar Arca Sfânta a Conventului. Banuiala mea este ca, în în elepciunea lui, Solomon a încercat sa ascunda Arca într-un loc în care nimeni nu s-ar fi gândit sa o caute. Din fericire, regina din Sheba tocmai îi ceruse amantului ei regal un semn de afec iune si credin a. De aceea, Solomon a trimis Arca în Etiopia, cu suita reginei, facând un duplicat pe care l-a expus public Pentru a-si asigura si mai mult devo iunea reginei, Solomon a avut grija ca aceasta sa-i poarte copilul în pântec, astfel încât sa simta o obliga ie fa a de poporul copilului ei. Planul s-a dovedit perfect. Descenden ii reginei au devenit cunoscu i sub numele de Falasha, o fac iune numeroasa din Etiopia. Se crede ca la un moment dat au existat peste 500.000 de Falasha în aceasta ara. Însusi Haile Salassie, liderul Etiopiei pâna la detronarea sa printr-o lovitura de stat militara, s-a auto-numit „Leul Iudeilor”. Mossad-ul israelian (agen ia serviciilor secrete din aceasta ara) a sprijinit provincia Eritreea sa scape de tutela Etiopiei, deoarece aici se afla ascunsa Arca, iar guvernul militar a refuzat sa coopereze cu israeli ii. De aceea, acestia din urma nu s-au sfiit sa creeze o ara de sine statatoare cu care sa negocieze. Arca a fost transferata cu succes în ara Sfânta, iar guvernul militar din Etiopia le-a permis comunita ii Falasha sa emigreze în Israel. A ost o suita ciudata de evenimente, despre care se crede ca anun a venirea lui Mesia al evreilor.Ajung lânga Dimona, am fost rapit de siriusieni si am trait o noua aventura incredibila. Tocmai ma plimbam printre forma iunile stâncoase care ieseau din desert. Soarele era puternic, iar atmosfera extrem de uscata. Transpiram abundent, dar apa mi se evapora de pe corp în numai câteva secunde. Brusc, am fost orbit de o lumina puternica. Acoperindu-mi ochii cu mâinile, mi-am dat seama ca nu se auzea nici un zgomot; de fapt, tacerea era atât de deplina încât parea neverosimila.
Când mi-am descoperit ochii, m-am trezit în fa a unei camere uriase ce parea un fel de sala a tronului greaca sau romana, marginita de coloane uriase si având pe perete un ecran. Lumina era iminenta si nu parea sa provina dintr-o sursa. Nu existau ferestre sau usi. Un siriusian îmbracat într-o roba alba cu ornamente albastre a aparut dintr-o nisa ascunsa lânga ecran. Era aproape identic cu cel pe care îl vazusem în copilarie. Avea pielea palida si o înal ime de aproximativ 2,30 metri. Urechile îi erau ascu ite si mari, nasul lung si la fel de ascu it, iar ochii migdala i erau mari si albastri. Gura si buzele erau foarte sub iri. Avea degete lungi si delicate. Statea în fa a mea cu bra ele deschise. Roba îi atingea pamântul. Era o priveliste minunata. Parca era o statuie vie! Nu sim eam nici un fel de teama, în prezen a lui, caci mai cunoscusem o fiin a asemanatoare si înca de prima data m-am sim it „acasa” împreuna cu ea. Ecranul s-a închis în urma lui si am vazut pe el imaginea pamântului, de care ne îndepartam într-o nava spa iala care se îndrepta lin catre Marte. În camera în care ne aflam nu exista nici o senza ie de miscare. Atmosfera era calda si primitoare, chiar mai confortabila decât acasa. Fiin a a avansat si mi-a zâmbit, spunându-mi telepatic „Bun venit”. Mi-a confirmat – prin gândurile sale – ca ne îndreptam catre Marte, pentru a vedea ceva care îmi va fi de folos mai târziu. A continuat spunându-mi ca specia sa a creat un popor din oamenii care fusesera adusi pe pamânt de pe o alta planeta. Aceste creaturi sunt cunoscute sub numele de ebraici, asa cum îsi spun inclusiv cei de pe pamânt. O
mare parte din mostenirea lor genetica a fost distorsionata însa din cauza mileniilor care s-au scurs. Specia sa se afla la ora actuala în contact cu urmasii acestor creaturi originale, încercând sa-i purifice si sa le corecteze defectele înainte de a se declansa urmatorul val de erori. Concluzia era ca siriusienii nu considerau ca actualii evrei mai au structura genetica pe care au creat-o cândva ei. Întrucât este prea târziu pentru a le mai schimba structura fizica, tot ce se mai poate face era sa le fie schimbate tiparele mentale, permi ându-le astfel sa ia contact cu ale fiin e extraterestre. În timp cecomunica telepatic cu mine, imaginile cuvintelor sale apareau pe ecranul din spatele sau. Am putut vedea astfel istoria acelor perioade îndepartate ca si cum s-ar desfasura
în prezent. M-am trezit apoi pe o masa, într-o camera puternic luminata, cu aspect declinica. Siriusianul era de fa a, înso it de un cenusiu cu ochi rotunzi si negri, si o înfa isare amuzanta. Mi-a fost prezentat ca un vegan (un membru al popula iei de pe Vega), o alta crea ie a siriusienilor din propriul lor material genetic, amestecat cu pu in material genetic prelevat de la cenusii. Desi nu eram legat, nu ma puteam misca. Mi-am dat seama ca sunt gol. Pentru prima data în via a mea, mi s-a facut frica inclusiv de siriusieni. În fa a mea se afla un aparat stralucitor, în timp ce cei doi mi-auverificat organele genitale, stomacul si pieptul. Siriusianul mi-a spus ca trebuie sa verifice eventualele reziduuri care sa ateste rezonan a genetica a corpului meu cu al lor. A adaugat ca mi-au creat corpul folosindu-se de anumite for e terestre, pentru a-si putea duce la bun sfârsit planul. Se pare ca eram un fel de cobai într-un joc interstelar. Pentru ca complica si mai mult lucrurile, mi-a spus ca personalitatea sufletului meu era un fel de entitate provenita dintr-un sistem nefizic apar inând constela iei Sirius, care avea un nivel de constiin a chiar mai înalt decât al lui. Corpul meu con inea ADN siriusian, absolut necesar pentru ca personalitatea sufletului meu sa poata opera cu el. În timp ce vorbea, am început sa am crâmpeie de viziuni în care îmi era revelata adevarata mea identitate. Erau imagini deopotriva magnifice si
înspaimântatoare. Pe fa a au început sa-mi curga lacrimi pe care îmi era imposibil sa le controlez. Siriusianul si veganul pareau amuza i de acest lucru. M-am gândit în sinea mea: „Daca as arata la fel ca unul dintre voi, nu as râde!”M-am trezit apoi ca sunt ridicat instantaneu într-o pozi ie verticala. Purtam o roba siriusiana si nu îmi sim eam deloc picioarele. Traiam o senza ie de mare exaltare, imposibil de descris pentru cineva care nu a trait-o personal. Sim eam ca stiu totul, ca sunt una cu întregul univers si cu toate fiin ele, fara a-mi pierde însa identitatea individuala. L-am urmat pe siriusian prin perete si am ajuns într-un fel de pestera maronie, cu un tavan foarte înalt, care parea sa se întinda pe kilometri întregi. Privind înapoi, am vazut nava care ne transportase. Semana cu o perla gigantica. Avea o culoare alba, cu o usoara tenta violet, si nu scotea nici un zgomot. Mi-am dat seama instantaneu ca am calatorit prin spa iu la fel ca un electron atunci când se transforma în unda, într-o realitate situata între lumea fizica si cea spirituala. În fa a mea se afla un grup mare de oameni. Majoritatea pareau de 20 si ceva de ani, câ iva erau adolescen i, iar al ii erau mai în vârsta. Sapau la unison, folosind lope i, si se miscau ca niste robo i. Niste fiin e mari, cu capetele ca niste pepeni, îi
supravegheau. Printre ei se miscau si câ iva cenusii, cu o înal ime de 1,30 m. Am vazut o sumedenie de tuneluri si foarte multe nave de forma unor discuri. Brusc, to i oamenii s-au oprit din lucru si au privit în sus, unde se afla o platforma. O voce puternica a strigat: „Va vorbi emisarul venit din Rigel”. În acel moment, o fiin a cu o înal ime de 1,65 metri a aparut pe platforma. Avea ochii negri si rotunzi. Capul sau mare era acoperit la spate. Purta un fel de uniforma neagra si parea destul de amenin ator. Avea în mâna un baston care parea
simultan metalic si cristalin. To i cei de fa a pareau sa îi în eleaga comunicarea mentala. Dupa ce a explicat ca actualul grup de oameni si-a încheiat misiunea pe pamânt si pe avanpostul de pe Marte, el le-a spus ca urmeaza sa fie examina i în vederea unui transport pe Rigel, pentru a fi folosi i la diferite experimente. Cei carora nu li se va gasi o întrebuin are vor fi elimina i. Barba ii au fost condusi apoi într-un disc zburator. Am remarcat în treacat ca aveau lan uri la picioare. Întreaga scena parea orchestrata numai pentru mine. Nu stiu daca acest lucru era adevarat, si care era scopul. Poate ca întregul incident nu reprezinta altceva decât o amintire implantata în memoria mea. Urmatorul lucru pe care mi-l amintesc este ca m-am trezit din nou pe nava siriusiana. Calatorind prin hiperspatiu, eram asezat într-o camera întunecoasa, directpe podea, alaturi de vegan si de siriusian. Lumina slaba îmi permitea sa vad simultan atât în interiorul navei, cât si în afara ei. Hiperspa iul avea nuan e minunate de albastru închis si violet. În timp ce calatorea, nava parea sa aiba forma unui diamant. Siriusianul mi-a spus ca ne îndreptam catre ara noastra natala, Khoom, o planeta care orbiteaza în jurul lui Sirius A în sistemul lor binar. Ulterior, puteam sa iau singur decizia daca doream sa ma întorc pe pamânt. Mi-am dat seama ca noi trei suntem singurele fiin e de la bordul navei, care era operata exclusiv de voin a noastra. M-am sim it într-o stare de pace si siguran a totala. Stiam ca ma îndrept spre casa. Nu-mi amintesc mare lucru despre sederea mea pe Khoom. Mi s-a spus ca memoria îmi va reveni la momentul potrivit. Era o lume înghe ata, acoperita cu zapada si ghe uri. Stralucirea soarelui la suprafa a planetei era orbitoare. De aceea, locuitorii sai traiau în subteran. Planeta era protejata de un sistem de aparare extrem
de elaborat si absolut impenetrabil. Desi a fost cândva o lume cu o clima subtropicala Khoom a fost împinsa de pe orbita ei primordiala cu mul i eoni în urma din cauza razboaielor. Din spatiu, pare o planeta alb-albastrie. Nu are luni. Victima a bataliei între for ele binelui si cele ale raului, planeta a fost scoasa de pe orbita ei de cei care au creat rasa draconiana, reptilienii care încearca sa domine galaxia si spa iul de
dincolo de ea. Creatorii acestei rase au venit dintr-un alt timp si spa iu. Ilustrând prima geneza a lui Lucifer, numele lor denota raul suprem. În acelasi spa iu fizic ca si Khoom, dar pe o frecven a de vibra ie diferita, se
afla o alta lume, nefizica, guvernata de un consiliu alcatuit din noua fiin e, numit Consiliul Ohalu. Desi nu sunt identici cu „Cei Noua” de care vorbeste un anumit gen de literatura, ei comunica într-adevar cu acestia. Primul care a scris despre „Cei Noua” a fost dr. Adreja Puharich. Acest savant a lucrat cu diferi i mediumi, între care a întâlnit câ iva care pretindeau ca se afla în contact cu acest grup extraterestru. Primul care i-a identificat ca foste fiin e fizice care si-au transferat min ile si esen ele sufletesti în noua computere avansate a fost Uri Geller. Fiecare din aceste noua computere reprezinta un aspect diferit al Min ii lui Dumnezeu. „Cei Noua” comunica cu câ iva indivizi atent selecta i de pe pamânt, încercând sa ridice astfel nivelul de constiinta planetar. Consiliul Ohalu guverneaza inclusiv planeta Khoom din sistemul solar Sirius, caci siriusienii nu sunt altceva decât vibra iile inferioare corespondente acestui consiliu, la fel cum oamenii de pe pamânt nu sunt altceva decât vibratiile inferioare corespondente ale sufletelor lor. Se pare ca cel care m-a trimis pe pamânt a fost Consiliul Ohalu, care i-a înva at pe siriusieni cum sa-mi creeze corpul fizic. Mi-au spus ca pe pamânt exista noua fiin e asemenea mie. Fiecare dintre ele este sub controlul unui membru al consiliului. Cât timp am stat pe Khoom, mi s-au aratat trecutul si viitorul. Am fost dus apoi pe o alta planeta, care orbiteaza în jurul lui Sirius B. Era o lume acoperita cu o jungla tropicala si mlastinoasa, în care traiau niste fiin e scunde, care locuiesc în colibe. Extrem de avansate, aceste creaturi se pot proiecta astral oriunde doresc. Atunci când doresc sa calatoreasca fizic într-o alta lume, prefera sa apeleze la al ii.Rareori se întâmpla însa sa o faca, întrucât nu-si prea doresc sa plece din locul lor de bastina. Nu au un limbaj vorbit, caci comunica exclusiv mental. Sirisienii mi-au povestit – între altele – de iminenta invazie a draconienilor asupra pamântului, înso i i de alia ii lor, cei din Confedera ia Orion. Au adaugat ca cei din Orion si cei din sistemul solar Sirius se afla la ora actuala în razboi. Negustorii supremi ai universului, siriusienii le-au furnizat celor din Orion arme pe care acestia le folosesc acum împotriva lor. Oricum, siriusienii îsi pastreaza întotdeauna armele cele mai bune pentru ei însisi, asa ca nu pierd niciodata o batalie. De fapt, ei îi privesc pe cei din Orion ca pe niste copii neascultatori care se joaca cu chibriturile. Nu încearca în nici un fel sa-i distruga, ci doar sa-i ina sub control. În general, nu intervin în destinul oamenilor si al celorlalte fiin e din univers, lasându-le sa îsi urmeze destinul.
Desi nu doream sa ma întorc pe pamânt, Consiliul Ohalu m-a convins sa o fac. Ajuns înapoi în Israel, am constatat ca nu au trecut decât trei zile. Îmi era tot timpul sete, slabisem cinci kilograme si eram atât de obosit ca nu mai vedeam clar. Întors la Holon, am dormit încontinuu aproape o saptamâna, cu mici pauze pentru a
mânca ceva. În timpul acestei perioade de „odihna”, am în eles ca Arca Conventului nu era altceva decât un aparat de comunicare între lumea fizica si hiperspa iu. Se pare ca siriusienii le-au dat evreilor instruc iuni, spunându-le cum sa o construiasca. Cu câ iva ani în urma, aparatul a fost reconstruit de cei de la Universitatea din Minnesota, urmând cu precizie instruc iunile din Biblie. Aparatul s-a dovedit însa atât
de puternic încarcat cu energie încât a fost considerat periculos si a trebuit distrus. Dupa parerea mea, siriusienii încearca sa contracareze planurile celorlalte fac iuni implicate pe pamânt: cei din asa-numita Noua Ordine Mondiala, draconienii, cenusiii, blonzii înal i, etc. Scopul lor este sa lase evenimentele sa se deruleze pâna când ajung la apogeu, iar apoi sa uzurpe orice putere existenta pe pamânt, eventual prin intermediul israelienilor. Aceasta este doar o specula ie personala. Timpul ne va spune mai multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu